Pareigų aprašymas

 

           

LAVĖNŲ SOCIALINĖS GLOBOS NAMŲ BUITINIŲ REIKALŲ TVARKYTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I. PAREIGYBĖ

1. Lavėnų socialinės globos namų (toliau – įstaiga) buitinių reikalų tvarkytojas yra darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, pareigybė priskiriama atsižvelgiant į būtiną išsilavinimą toms pareigoms eiti.

2. Pareigybės lygis – B.

3. Pareigybės paskirtis – pareigybė reikalinga organizuoti įstaigos aptarnavimo ir ūkio personalo darbą.

4. Pareigybės pavaldumas – šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Lavėnų socialinės globos namų direktoriui.

 

II. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI DARBUOTOJUI, EINANČIAM ŠIAS PAREIGAS

5. Buitinių reikalų tvarkytojas privalo turėti ne mažesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, mokėti logiškai mąstyti, greitai orientuotis situacijose, turėti pakankamai darbo įgūdžių aptarnavimo srityje, mokėti bendrauti su žmonėmis, būti pareigingas, sąžiningas, turėti organizacinio darbo patirtį.

6. Buities reikalų tvarkytoją pareigoms skiria ir atleidžia, sudaro su juo rašytinę darbo sutartį įstaigos direktorius.

7. Buities reikalų tvarkytojas dirba pagal iš anksto sudarytą grafiką, patvirtintą socialinės globos namų direktoriaus.

8. Buities reikalų tvarkytojas privalo:

8.1. saugiai dirbti, žinoti ir vykdyti saugos darbe ir priešgaisrinės saugos norminių aktų reikalavimus, vidaus darbo tvarkos taisykles.

8.2. žinoti materialinės atsakomybės pagrindus.

8.3. laikytis profesinės etikos ir elgesio kultūros.

 

III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

9. Užtikrina reikalingų medžiagų paiešką, nupirkimą, derinant ir informuojant atsakingus asmenis dėl jų kainų, kiekių ir pan.

10. Saugo materialines vertybes, išvengti jų trūkumo.

11.Veda medžiagų, gaminių ir įrankių apskaitą.

12.Organizuoja susidėvėjusio inventoriaus, panaudotų medžiagų, kitų materialinių vertybių nurašymą.

13. Kontroliuoja, kad įrankiai, apsauginės priemonės būtų tvarkingi.

14. Laikosi priešgaisrinės saugos taisyklių reikalavimų.

15. Vykdo  įstaigos direktoriaus, jo įgaliotų asmenų, teisėtus nurodymus.

16. Kaupia darbui reikalingų materialinių vertybių atsargas ir kontroliuoja jų racionalų panaudojimą ir tinkamą eksploatavimą.

17. Dalyvauja inventorizacijose, patikrinimuose ir revizijose.

18. Įgyja inventorių, veda apskaitą ir organizuoją jo saugojimą.

19. Organizuoja nurašymą išduotų ir panaudotų medžiagų, susidėvėjusio inventoriaus.

20. Kontroliuoja įstaigos aplinkos priežiūrą.

21. Kontroliuoja valytojų, siuvėjo, aptarnavimo ir ūkio reikalų darbuotojo darbą.

22. Kiekvienam socialinės globos namų gyventojui pildo minkšto inventoriaus daiktalapius.

23. Išduoda darbuotojams dezinfekcines, valymo, skalbimo priemones.

24. Priima į skalbyklą nešvarius gyventojų rūbus ir patalynę. Išduoda švarius.

25. Tikrina skalbinių išplovimo kokybę.

26. Sužymi gautą iš sandėlio, minkštą inventorių.

 

IV. ATSAKOMYBĖ

27. Už darbuotojo pareigų netinkamą vykdymą ar nevykdymą, už padarytą materialinę žalą darbuotojas atsako įstatymų nustatyta tvarka.