ADMINISTRATORIAUS PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. PAREIGYBĖ
Lavėnų socialinės globos namų (toliau – Globos namai) administratorius, darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį, pareigybė priskiriama specialistų grupei.
1. Pareigybės lygis – A
2. Pareigybė reikalinga organizuoti Globos namų darbo, socialinės globos santykius, užtikrinti Globos namų dokumentų valdymą, įforminimą, rengimą, tvarkymą bei saugojimą.
3. Šias pareigas einantis darbuotojas yra tiesiogiai pavaldus Globos namų Finansų ir bendrųjų reikalų padalinio vadovui.
II. SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
4.2. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius darbo santykių reguliavimą, viešąjį administravimą, civilinę, administracinę bei baudžiamąją teisę, civilinį ir baudžiamąjį procesą, administracinių bylų teiseną, duomenų apsaugą reglamentuojančius norminius teisės aktus, gebėti juos taikyti praktiškai;
4.3. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
4.4. mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, apibrėžti problemas ir numatyti jų sprendimo būdus bei metodus, rengti išvadas bei teikti pasiūlymus;
4.5. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo taisykles bei gebėti jas taikyti praktiškai;
4.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, DBSIS( dokumentų valdymo informacine sistema).
III. ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. įformina teisinius darbo santykius reguliuojančius dokumentus, paaiškina darbo teisės normas ir jų nesilaikymo padarinius;
5.2. rengia teisinius dokumentus, reguliuojančius Globos namų veiklą;
5.3. įkelia informaciją į Globos namų internetinį puslapį ir jį administruoja;
5.4. bendrauja ir bendradarbiauja su Globos namų personalu ir institucijomis, sprendžiant problemas;
5.5. atlieka personalo administravimo funkcijas:
5.5.1. savo darbe vadovaujasi Personalo administravimo funkcijų centralizuoto
atlikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 507;
5.5.2. priima iš Centralizuoto personalo administravimo įstaigos darbo sutarčių projektus. Užtikrina, kad globos namų darbuotojo ir darbuotoją į pareigas priimančio asmens pasirašytos darbo sutarties kopija būtų pateikta Centralizuoto personalo administravimo įstaigai;
5.5.3. teikia darbuotojų prašymus, globos namų direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimus bei kitą informaciją Centralizuoto personalo administravimo įstaigai apie globos namų darbuotojų perkėlimą į kitas pareigas tuose pačiuose globos namuose;
5.5.4. kiekvienas metais su Centralizuoto personalo administravimo įstaiga suderina informaciją apie darbuotojų nepanaudotas kasmetines atostogas;
5.5.5. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai patvirtintą kasmetinių atostogų suteikimo eilę, suderintą su padalinių vadovais ir darbuotojais;
5.5.6. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai suderintus darbuotojų prašymus dėl kasmetinių atostogų suteikimo ne pagal kasmetinių atostogų suteikimo eilę, prašymus dėl tikslinių atostogų;
5.5.7. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai suderintas veiklos vertinimo išvadas, derina darbo sutarčių pakeitimus;
5.5.8. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai informaciją apie darbuotojo darbo pareigų pažeidimą, derina įspėjimo projektą apie darbo sutarties nutraukimą už antrą tokį patį darbo pareigų pažeidimą per dvylika mėnesių arba sprendimo projektą dėl darbo sutarties nutraukimo už šiurkštų darbuotojų darbo pareigų pažeidimą;
5.5.9. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai informaciją apie globos namų direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimą darbuotoją skatinti, skirti jam primoką, pašalpą ir dokumentus reikalingus įsakymui parengti;
5.5.10. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai informaciją apie
globos namų direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimą siųsti darbuotoją į komandiruotę, derina įsakymo projektą, jei toks įsakymas rengiamas. Įsigaliojusio įsakymo dėl darbuotojo siuntimo į komandiruotę kopiją persiunčia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai;
5.5.11. derina gautą informaciją iš Centralizuoto personalo administravimo įstaigos, susijusią su asmenimis norinčiais atlikti praktiką globos namuose;
5.5.12. pateikia Centralizuoto personalo administravimo įstaigai informaciją ir (ar) dokumentus, kurių pagrindu turėtų būti rengiamas įspėjimas dėl sutarties nutraukimo, pranešimas dėl pareigybės panaikinimo ar įsakymo projektas dėl darbuotojo atleidimo;
5.5.13. pateikia ir derina informaciją su Centralizuoto personalo administravimo įstaiga dėl pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento nustatymo, pasikeitus darbuotojo vadovavimo ir (ar) profesinio darbo patirčiai;
5.5.14. sudaro darbuotojų asmens bylas, kuriose kaupia dokumentus ir duomenis susijusius su globos namų personalo darbo santykiais; darbe;
5.5.15. atlieka kitas su personalo administravimu susijusias funkcijas;
5.5.16. dalyvauja globos namų direktoriaus įsakymu sudarytų komisijų ir darbo grupių
5.5.17. rengia Globos namų direktoriaus įsakymų projektus bei siunčiamus dokumentus (raštus, pažymas, prašymus, atsiliepimus, įgaliojimus ir pan.), techniškai rengia (spausdina, kopijuoja, skenuoja) siunčiamų dokumentų priedus;
5.5.18. laikosi asmens duomenų teisinės apsaugos reikalavimų;
5.5.19. tobulina kvalifikaciją, dalyvauja mokymuose ir seminaruose.
5.5.20. vykdo kitus globos namų direktoriaus, padalinių vadovų pavedimus, savo
kompetencijai priskirtais klausimais.